وزیر خارجه افغانستان:

برای شفافیت انتخابات، باید اصلاحاتی در نهادهای انتخاباتی ایجاد شود

وزیر امور خارجه افغانستان پس از قبت نام در یکی از مراکز ثبت نام‌ رای دهندگان در کابل گفت: برای شفافیت انتخابات، باید اصلاحاتی در نهادهای انتخاباتی ایجاد شود.

برای شفافیت انتخابات، باید اصلاحاتی در نهادهای انتخاباتی ایجاد شودبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، «صلاح الدین ربانی»، وزیر امور خارجه افغانستان پس از قبت نام در یکی از مراکز ثبت نام‌ رای دهندگان در کابل گفت: برای شفافیت انتخابات، باید اصلاحاتی در نهادهای انتخاباتی ایجاد شود.

وی به خبرنگاران گفت که خواستار ایجاد اصلاحات جدی در نهادهای انتخاباتی این کشور است و می‌خواهد که انتخابات پارلمانی پیش رو با شفافیت کامل برگزار شود.

آقای ربانی همچنین با محکوم کردن رویدادهای اخیر تروریستی در این کشور، شهادت خبرنگاران و تصویربرداران رسانه ها را تسلیت گفت.

قابل ذکر است که دو روز پیش برای نخستین بار خبرنگاران به صورت دسته جمعی در منطقه شش درک کابل هدف حمله انتحاری گروه تروریستی داعش قرار گرفتند. در این رویداد ۹ خبرنگار و تصویربردار به شهادت رسیدند. همچنین این رویداد منجر به شهادت ۲۰ تن دیگر و زخمی شدن ۴۹ شهروند افغانستان گردید.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.